جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

سری سوم

دوباره سلام.خیلی زود زود آپ میکنم آره؟!

خب چی کار کنیم دیگه.بیکاریه

اون چیه که از گل بهتره از حوری قشنگتره از دنیا با ارزشتره از فرشته پاک تره ؟ واقعا که؟؟؟؟.....؟؟؟؟یعنی تو هنوز منو نشناختی؟!

******

اگر عاشق شدی درشهرغربت - سوار خربشو برگرد ولایت

******

چیه تا اس ام اس میاد عین قورباغه میپری رو گوشی ؟؟؟.... هیچ خبری نیست کار تو بکن

******

اگه بگن زیبا ترین، شجاع ترین، محبوب ترین، دانا ترین، عاقل ترین آدم کیه؟ انگشتمو به طرفت دراز می کنم و می گم:

.

.

.

 این که عمرا باشه

******

امروز ساعت دیواری اتاقم رو برداشتمو جاش عکس تو رو گذاشتم حالا تو شدی تمام لحظاتم

******

فال حافظ ، نیت کن! ... ... ... ... به جهنم گر غمت پایان ندارد به درک گر سرت سامان ندارد بخندم من به این دنیای فانی که ضایع تر از این امکان ندارد ... حافظ میخواد بگه تو خوشبخت میشی ، یکم عصبانیه ! منظوری نداره

******

دل تو اولین روز بهار , دل من آخرین جمعه سال ,و چه دوراند و چه نزدیک به هم ...

******

ادعا نمیکنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ، ولی میتونم ادعا کنم لحظاتی که به یادشان نیستم نیز دوستشان دارم

******

الهی شمع بشی پروا نه شم دورت بگردم بدش فوتت کنم خاموش بشی هر هر بخندم

******

سلام گلم اگه اجازه بدی مامانم با مامانت حرف بزنه فردا ساعت 9 خدمت برسیم امر خیره.

 طرح شاد سازی دخترا ن ترشیده ی دم بخت

******

بازم میگم.نظر یادتون نره

دوستون دارم.bye

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 01:37 http://f10.blogsky.com

سلام نازنین
تبادل لینک با شما باعث افتخاره منه
من شما را لینک کردم شما هم منو با اسم موفقیت لینک کن عزیزم
بازم بهمون سر بزن در ضمن هر وقت اپ کردی خبرم کن
امیدوارم موفق باشید

سلمان جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 20:05

سلام نازنین جون
خیلی با حال بودن
میشه ایمیل بدیم و رجیستر بشیم تا همیشه اس ام اس هات برامون ارسال بشه؟
قول میدم زیاد نظر بدم
:-d

دریا یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 12:40

افرین نازنین گلممممممممممممم کارت حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد