جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

سری دوم

سلام،سلام،سلام.بازم اومدم تا یه سری sms دیگه براتون بزارم به شرطی که: نظر یادتون نره

******

برای هزارمین بار ازم پرسید : تا حالا دلتو شکستم ؟ و من برای هزارمین بار به دروغ گفتم : نه ....... تا دلشو نشکنم

******

هرگز فراموش نمی کنم سخنانی را که از چشمان تو شنیدم.می گویند چشمها هرگز دروغ نمی گویند اما من شیرین ترین دروغ ها را از چشمان تو شنیدم آن هنگام که می گفتند:دوستت دارم

******

اگه 3 ثانیه به آخر عمرم باقی مونده باشه: ثانیه اول نگات میکنم ثانیه دوم صدات میکنم ولی ثانیه سوم گریم میگیره چون نتونستم بهت بگم دوست دارم

******

جیگرم........................... قلبم .................................. همسرم............................... هم پام هم دستم درد میکنه ۱ دکتر خوب سراغ نداری؟!

******

اعتبار دوستی شما رو به پایان است . برا ی شارژ یک اس ام ا س ارسال کنید

******

تو در قلب من جا داری !!!!! . . . . . کار دنیا رو می بینی قلب من شده گاو داری !

******

ویکتور هوگو میگه: به کسی که دوستش داری نگو دوستت دارم. . . . . . . . . . ویکتور هوگو غلط کرده . دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

******

فکر کردی اس ام اس فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستام زیر سنگه ! نه فقط دلم واست تنگه دددددددددوووووووووسسسسسسسسستتتتتتتتت دددددااااااااررررررمممم

******

مرده ام در کوچه های بی کسی سنگ قبرم را نمی سازد کسی سوختم خاکسترم را باد برد بهترین دوستم مرا از یاد برد

******

ایا فکر می کنید بی مصرفید ایا فکر می کنید تنهایید ایا فکر می کنید تو زندانید ایا فکر می کنید زشتید ؟ بخدا حق دارید!

نظرات 3 + ارسال نظر
mostafa جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 05:11

khili ham bad nist
hamon tor k egoftam vaseh vaght por kardan ziadam hast
movafagh bashi

طاها ف جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 05:22

سلام
زیبا و خواندنی بود و واقعا لذت بردم هم از مطالب و هم از انگیزه بالای شما
عشق غالبا یک نوع عذاب است اما محروم بودن از آن مرگ است. شکسپیر

medi چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 10:11

demeto garm..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد