جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

سری اول

حالا فعلا سری اول جمله ها و sms ها رو براتون میزارم تا بعدا ببینیم چی میشه!

****

گونی گونی دوست دارم!

ولی قربونت،گونی هاشو پس بده مال مردمه!

****

همیشه عکس همسرت رو تو کیفت داشته باش تا هر وقت مشکلی داشتی ببینیشو یادت بیاد که مشکل بزرگتری هم هست!!!!

****

عشقت را نصیب کسی کن که لایق آن باشد نه تشنه ی آن،زیرا هر تشنه ای روزی سیراب میشود

****

خیلی پستی.................................و بلندی باید رفت تا به گلی چون تو رسید

****

قصه از کجا شروع شد....از چت و میل شبونه....از پی ام(pm)دادن تو رومو(room)....یه سلام عاشقونه....آن شدم به مهربونی....تا بگم با تو میچتم....تا بگم بمونی آن لاین(on line)....ای فرند لیست قشنگم....بازم آف(of)عاشقونه....ایمیل های بی نشونه....این یاهوکاشکی،همینجوری بمونه....این یاهو کاشکی،همینجوری بمونه

****

میدونی miss call یعنی چی؟یعنی دوست دارم،ولی پول ندارم!

****

رشتیه میگه به 4 دلیل عاشق زنم شدم:

1:با چند تا مرد دیدمش،گفت دوستامن،فهمیدم صداقت داره

2:دفعه ی بعد با چند تا مرد دیگه دیدمش،سرشو انداخت پایین،فهمیدم نجابت داره

3:رفتم در خونشون دیدم صف بستن،گفت برو ته صف،فهمیدم عدالت داره

4:رفتم در خونه مامانش دیدم اونجا هم صف بستن،فهمیدم اصالت داره

****

به ترکه میگن لپ لپ میخره؟میگه آره.بش میگن حالا جایزه هم داره؟میگه فکر نمیکنم،من لپ لپ رو واسه کیفیتش میخرم.

****

همیشه ابرها میبارند،ولی همه عاشق ستاره هان؛یادت باشه چشمک ستاره گریه ی ابرو از یادت نبره

****

از کسی که دوسش داری ساده دست نکش.شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی؛از کسی هم که دوست داره بی تفاوت عبور نکن،شاید هیچ وقت هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشه

امیدوارم خوشتون اومده باشه.دوستون دارم،خدافظ.

راستی یادم رفت بگم،مثل من فراموشکار نباشید و نظر بدید(یادتون نره ها)

عیدتونم مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر

خبر خبر خبر
یک ربع سکه:

کادوی کسی که تا پایان مهر ماه درست حدس بزنه که ادامه رمان سی جی ام چی میشه... نین گال چه جور شخصیتی داره و آیا مرد سیاهپوش زاییده تخیل این دختر چهارده ساله است یا خیر؟

با مراجعه به وبلاگ ما می توانید سه فصل نخستین این رمان را مطالعه فرموده و پاسخهای خود را در بخش نظریات وبلاگ ما ارسال کنید.

فراموش نفرمائید که آدرس وبلاگ و یا ایمیل خود را حتما درج فرمائید تا در صورتیکه برنده شوید با شما تماس گرفته شود.

معصومه پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 13:38 http://www.ya-emame-raof.blogsky.com

سلام عزیزدلممممممممممممممممممممم واقعا
وبلاگتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خوشگله گلم
موفق باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهرداد یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 19:50

خیلی وبلاگت قشنگه........
دستت درد نکنه.............................
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد