جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

جمله،sms

اینجا پر از جمله ها و sms های قشنگه

معرفی و خوش آمد گویی

سلام.من نازنین،14 ساله از تهران و مدیر این وبلاگم.این وبلاگو برا sms باز ها و افراد رمانتیک(دوستدار جمله های زیبا)ساختم.امیدوارم خوشتون بیاد.راستی میتونید sms ها و جمله های قشنگتونم به ایمیلم بفرستید که بزارم تو وبلاگ.  nazimehrabun@yahoo.com

دوستدار همه ی شما نازنین

نظرات 5 + ارسال نظر
معصومه چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 01:28 http://www.ya-emame-raof.blogfa.com

سلام دوست عزیزم موفق باشییییییییییییییییییییییییییییییی
گلممممممممممممممممممممممممم
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
گلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

hesam دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 18:35

sallam
damet garm, karet jalebe vali lotfan 1 name jomlehay asheghunat bishtar bashe
age nameye asheghaneam bzari k dg kheili mareke mishe
dasetun dard nakone nazanin khanum
babye

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 12:26

همش تکراریه چیزایه قشنگو به روز تر بزار عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

امیر علی دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 18:47

سلام دوست خوبم نازنین من دوست دارم بیشتر باهات اشنا بشم خوشحالم به صورت ایمیل باهات اشنا شوم..

محمد پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 19:02

من سید محمد سیدی از شهرستان فردوس هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد